maandag 25 januari 2016

Een half jaar aan herrineringen samen....

Ik ben nu een half jaar samen met mijn lief, Still going strong!
Het lijkt als veeeeel langer, misschien omdat we elkaar al langer kennen ...?
Maar we hebben zoveel heerlijke dingen samen mogen beleven en elke keer komen daardoor weer meer mooie dingen die we samen willen gaan doen.
Zeg maar ons verlanglijstje of Bucketlist wordt alleen maar langer en langer.

Ookal hebben we nu moeilijke tijden gehad....
Ruzie, meningsverschillen of gewoon dat we wel ZO'N BAALDAG hadden, dat de lieve woordjes opwaren....
En tijden dat we fysiek niet in orde waren, de een wou er voor de andere zijn.
Maar toch is dat niet altijd zo gemakkelijk....
Op de eerste plaats voor de andere dan om te accepteren, dat 't gewoon even niet zo is zoals we graag zouden willen.
Waardoor je je erg schuldig of onzeker gaat voelen, waar dat ons dan heen brengt....

Maar gelukkig kunnen we zeggen dat we van beide kant al vele situaties samen overtroffen hebben!!
Ja! Heerlijk toch om te weten dat we daar alleen maar sterker samen uit zijn gekomen!
Onze band wordt alleen maar groter en groter...
Maar niet alleen onze band, ook die van hem in ons gezin...
De meisjes zijn gek met hem en de heren kunnen 't onderling ook goed met elkaar vinden.
Wat dan toch altijd weer zooo fijn is! ;)
Heerlijk als ik hem een dagje samen met m'n gezin heb,
Hij wordt steeds meer een deel daar van.
Ik wil hem nu echt niet meer missen, wat hij  heeft mij compleet gemaakt!
Heerlijk gewoon, samen zijn of met de meisjes erbij.
Ik geniet er elke keer weer van!

En we zijn al een beetje plannen aan 't maken voor dit jaar, wat voor moois we dan zouden kunnen gaan doen.
Want lijkt me zooooo gaaf om met hem dan een weekje naar Frankrijk te mogen.
Ja, en aan de andere kant!
Hihi mijn man en zijn vriendin, zouden dan ook wel een weekje samen willen zijn :D
Alleen omdat ik die mogelijkheid nog niet heb gehad, is dat er nog niet van gekomen.
Want een week alleen dan thuis of zonder m'n man vond ik dan toch wel lang!
en zo heeft mijn lief weer zulke mooie mogelijkheden met zich mee gebracht, dat hij volgens mij maar half weet hoe blij we met hem zijn :* xxx

Het blijft fijn, want nog zo verliefd (wat wel steeds dieper gaat)
Het contact dat we heerlijk door de dag hebben.
gewoon heerlijk jezelf kunnen zijn, wat dat op dat moment ook mag zijn!
Want we zijn allemaal menselijk, daar hoort ook andere emoties bij dan alleen maar lief zijn!
Hihihi dan toch ook weer zoooo leuk om te zien, dat we wel wat karakter eigenschappen delen ;)
Zoals soms een enorme Dubieus zijn! de eene dag.
Ik wil dit Nooooit meer doen, of t is genoeg met dat!! Grrrr
En de volgende dag, ach.... dat zei ik maar omdat ik moe was :P

Maar ook hoe heerlijk romantisch hij toch is en blijft.
Dat we zo lekker samen soms kunnen zwijmelen en bakvissen.
Met Valentijnsdag dan al in ons achterhoofd...
En morgen de verjaardag van mij lief :D wat we samen dan gaan vieren door lekker uit eten te gaan, met z'n tweetjes.
Ja! zo houden we 't samen nog wel ff uit ;)
We zijn eerlijk tegen elkaar wat goed voelt en wat niet! ookal is dat soms verdomt moeilijk om te zeggen!!!
Samen komen we er zo wel door heen.
Zo kan soms ook lekker ff mogen mopperen met elkaar!
Het hoort er allemaal bij in 't leven....

Op naar 't volgende half jaar, want dan gevierd wordt met een weekje vakantie :D XXXX




Geen opmerkingen:

Een reactie posten