zondag 26 juli 2015

Voelt als Thuiskomen...

Daar was 't moment, eindelijk aan gekomen :D
Mijn lief kwam terug van vakantie...
Meteen reed hij naar mij toe, omdat we ondertussen zo'n verlangen naar elkaar hadden gekregen.
Dat ik m'n man had gevraagd of ik dat weekend bij hem mocht zijn. ;) <3 nbsp="" p="">
Heerlijk was dat! Fijner dan we Ooooooit hebben kunnen voorstellen!!!
dat we ons zooooo goed voelen bij elkaar....
We vinden verschillende emoties, zoals Liefde, geborgenheid & veiligheid Maar ook rust bij elkaar!

Toen we bij zijn huis aan kwamen, was 't of we samen thuiskwamen van vakantie! :D
Hij wou me zoooo graag daar bij zich hebben gehad. Ik net zo, maar dat is dan lekker voor de volgende vakantie! ;)

Ik voelde me meteen, helemaal thuis in zijn mooie huis.
Heerlijk groot, voor allemaal mooie dingen te ondernemen.
Een grote tuin voor als m'n meisjes een keer ook hier zouden zijn.
En hele mooie hoekkeuken, waar we samen al heerlijk in hebben gekookt!
En dan daarna, zalig bij elkaar kunnen weg dromen in elkaars armen op zijn Lekkere Leren hoekbank!
Zo lekker dat we er echt ff in weg gedut waren na 't eten, zo vredig tegen elkaar aan....

Toen 't tijd werd om naar boven te gaan, had hij een heerlijke badkamer, met 2 persoons bad!
en daarna dan samen in zijn Kingsize bed!
Ja, ze zeggen wel eens.

"Size does not matter! Maar dit is toch wel heeeeeeel lekker!" 

Nu ik ook in zijn grote hart een plekje heb gekregen....
Heerlijk! Hmmmm krijg er nog kippenvel van als ik er aan terug denk!
Hoe wij zo samen kunnen zijn, dat onze energieën 1 worden. 
Ik hoop dat wij zo nog heeeeeeel wat jaren mogen genieten van elkaar. 
Want hier kan ik wel aan wennen ;) 
En ik wil hem dan ook nooooooit meer kwijt! 
Zo fijn hoe we ons bij elkaar voelen, door gewoon ons zelf te zijn. 
 Wat ben ik van mijn lief gaan houden XXX 

En 't lijkt wel of we deze week ff een inhaalrace mogen doen, voor die tijd dat we ons al kennen. 
Want we hebben elkaar deze week 3x mogen zien! 
Want een Bofkont ben ik dan toch! 
Zo ben ik woensdagavond bij hem gaan eten, heerlijk als dat zo kan en mag ;)  
En gisteren zaterdag dus, zijn we samen een dagje naar Maastricht geweest. 
Mijn lief was daar nog niet zo vaak geweest. 
En ik heb daar 3 jaar op school gezeten en heb daar een baan gehad in 't Hotel naast 't MECC. 

Dus heb ik hem gezellig de binnenstad laten zien, 
Lekker wat gegeten in de buurt van 't onze lieve vrouwe plein. 
zo naar 't vrijthof gewandeld, langs al die mooie winkeltjes. 
Het was wat frisjes die dag, door de miezer, maar dicht tegen elkaar aan.....hmmm
winkeltjes bekijken, dan weer wat lekker drinken en natuurlijk gezellig gekletst! 
Want wij kunnen volgens mij wel uuuuuuuuuuuuuuuuuren praten met elkaar....
Als we bij elkaar zijn, vergeten we ff de wereld om ons heen... 
Dan vergeten we de tijd, want die vliegt voorbij! 

En zo bijzonder.....
Hij bracht me gisteravond weer naar huis, nog ff mee naar binnen dan! 
Zo konden we samen de dingetjes die we voor m'n dametjes hadden gekocht geven. 
M'n meisjes waren ook meteen van hem gecharmeerd! 
En met m'n man leek 't toen we later op de bank zo met z'n 3tjes knus zaten, als of 't altijd al zo heeft mogen wezen. 
Ik voel me intens gelukkig weer worden. 
De gedachte dat zijn leven en mijn leven, nu samen ons leven mag worden.
Dat is gewoon te mooi voor woorden.....
En 't fijne is al heeeelemaal, dat hij mijn heerlijke romanticus, er net zo over denkt! 

xoxox Dikke knuff vanaf mijn roze wolkje voor 3... waar ik nu ook zweef tussen hemel en aarde. xoxox

1 opmerking:

  1. Ik hoop nog heel vaak met jou te mogen thuiskomen mijn lief Poly Engeltje :-)

    BeantwoordenVerwijderen