zondag 5 juli 2015

Liefde maakt blind.

Ja, 't heeft even gekost, maar ik denk dat ik nu toch wel weer verder ben op pad!
Dat ik niet meer in rondjes ren of dat ik 't gevoel heb dat m'n leven steeds op pauze wordt gezet!
Ja! ik mag weer verder leven, genieten, ontdekken.
Ik heb m'n kracht weer gevonden om weer liefde in mijn leven in mijn hart toe te mogen laten.
En het is een beetje gek, vindt ik dan ;)
Maar het lijkt of ik weer net dat heb gekregen, waar ik 't universum om vroeg!

Ik was 't echt ZAT! telkens weer nieuwe mannen leren kennen.
Telkens weer tijd en energie geven, met een open hart weer het aan te durven.

Nee! ik vroeg 't universum, Alsjeblieft!
Ik wil wel weer heel graag een liefde in mijn leven vinden bij een man.
Maar mag 't nu ook een man zijn die ik al langer ken!
Dat we het stukje van kennismaking en van alles wat daar bij hoort, kunnen overslaan!

Ja, zo heb ik maar gezien, dat ik nog niet hoef te weten, wat ik moet doen.
Nee, ik hoef alleen maar te weten wat ik wil, echt oprecht! van uit m'n hart.
En dan ook vinden dat ik 't waard ben om dat dan in m'n leven te mogen ontvangen!

Ja, daar heb ik ook weer, gesprekjes met mezelf over gehad.
En een heeeele mooie tantradag!
Daar bleken op eens, dat 't muntje viel van HEY!
Een paar keer dus!
Ik wist echt toen de reden, waarom ik die dag daar aanwezig moest zijn.

Om mij te realiseren dat ik al alles in mijn leven heb wat ik wil, wat mij weer volledig gelukkig kan maken :D

YIPPIE! m'n hart maakte een sprongetje

Toen ik steeds meer met elke bevestiging er achter kwam,
Dat de man waar ik dan al mijn gevoelens, liefde, energie en nog zoveel meer had,
(wat eigenlijk moeilijk te omschrijven is.)
Al zowat meer als een jaar in mijn leven is!
Alleen was ik er blind voor.....
Blind, omdat ik zocht naar een man die alles op z'n lijstje had waar ik naar zocht!
I needed To Wake Up, And smell the roses!
Hoe, meer ik er aan dacht.
Hoe meer ik er achter kwam dat hij een hele lieve attente charmante man is.

Ja, en toen ik er tegen hem daar een beetje van liet door schemeren,
 ja werd 't alleen maar meer!
Want 't was wederzijds, kwam ik toen pas achter!
Duh! dacht een stemmetje in mijn hoofd! Dat je dat nog nooit eerder zo hebt gezien!
En nu ik er achter ben en er voor uit wilt komen is hij met vakantie!

Hihi ja, zo van "ja jij hebt hem zowat wel een jaar laten wachten voordat je daar achter was, nu mag jij nog 2 weken wachten totdat je hem kan zien! Dat is nu Karma!"

Ik geniet nu van de aandacht die ik van hem krijg. de lieve berichtjes, kusjes en knuffjes.
Die hij dan door de dag stuurt, dat hij aan mij denkt...
En ik doe dat dan bij hem.
Leuke plaatjes sturen, waar dan een heerlijk knuff of kus op staat.
Dat hij nu ook weet dat ik aan hem denk!
En als ik hem dan even aan de telefoon heb, hmmmmmmmmm.
Dan realiseer ik me, yep! weer een bonuspuntje van hem...
Zijn stem waar ik wel uren naar zou kunnen luisteren.....

Het verlangen groeit elke dag groter....
Maar ik vindt 't ook heerlijk dat we elkaar ook alles, maar dan ook Alles! kunnen vertellen.
Wat ook weer heerlijk is! geen vaag gedoe.
Zo weet je waar je precies aan toe bent.
Wij denken over heeeeeeel veeeeeel dingen 't zelfde.
Dus we zitten wel op de zelfde golflengte!
Voelt zoooo fijn! zo geborgen, zo vertrouwd!

En Ja! waarom ik dit niet eerder zag, heeft schijnbaar zo moeten wezen ;)
Maar ik ben allang blij dat ik 't nu wel door heb.
Better Late, then Never! :D

xxx van dit engeltje, die realiseert dat ze nu alles heeft, wat haar hartje begeerde! xxx

1 opmerking:

  1. Wat n mooi stukje! Lieve kusjes en knuffeltjes van iemand die nu zo ver van je is maar jou in zijn hart koestert

    BeantwoordenVerwijderen